Alapértelmezett színséma Nagykontrasztú színséma


KERESÉS





















Link küldés
.
Cikk nyomtatás
Link küldés
.
Cikk nyomtatás
Link küldés
.
Cikk nyomtatás

Copyright © 2003-2013. Commitment Zrt.

Link küldés
.
Cikk nyomtatás


Az ELTE-diákok ipari tapasztalatot szerezhetnek az Informatikai Karon


Innovatív ELTE-s kurzusokat díjaztak

A Tempus Közalapítvány Jó gyakorlatok a tudomány, a technológia, a mérnöktudomány és a matematika szolgálatában címmel idén is meghirdette pályázatát, amelyen olyan innovatív és gyakorlatorientált felsőoktatási kurzusokat kerestek, amelyek szemléletformáló hatással lehetnek a tudomány, a technológia, a mérnöktudomány és a matematika (STEM) területek oktatására.


A felhívásra rendkívül magas színvonalú pályamunkának érkeztek. A szervezők helyezési sorrendet nem állítottak fel, a szakértők által a legkiemelkedőbbnek ítélt hét pályázatot díjazták, köztük az ELTE Informatikai Kar két programját.

 

Tóth Melinda, Horváth Zoltán (IK):

RefactorErl a Szoftvertechnológia Laborban

A RefactorErl projektkurzus lehetőséget biztosít a részt vevő BSc, MSc és PhD szinten tanuló hallgatóknak, hogy felkészültségüknek megfelelő szinten bekapcsolódhassanak a kar ipari partnere, az Ericsson által biztosított kutatás-fejlesztési feladatok megoldásába. Naprakész szoftverfejlesztési ismereteket szereznek, új interfészeket terveznek, kódot írnak egy már meglévő, összetett szoftverhez, karbantartják, tesztelik és dokumentálják azt. A kurzus izgalmas és összetett feladatokat kínál azon hallgatók számára, akik már egyetemi tanulmányaik során szeretnék élesben megtapasztalni, hogy miként tudják az ELTE-n szerzett tudásukat az iparban alkalmazni. A hallgatók részvételével kifejlesztett RefactorErl refaktoráló eszközt az Ericsson Magyarország több fejlesztőrészlege is sikerrel alkalmazta és további felhasználása várható a cég külföldi részlegeinél.

 

Turcsányi-Szabó Márta (IK):

„Interaktív média” integrált kurzuscsoport a T@T Laborban

A kurzus célja olyan innovatív ismeretszerző installációk felállítása, amelyek lehetnek akár a formális tanulás eszközei is, de alkalmasak más környezetben (például múzeumokban) is az érdeklődés felkeltésére és a felfedezés élményének átadására. A kurzus angol nyelvű digitális tananyaga Web 2.0-s eszközökkel kiegészítve szolgáltatja az újonnan megjelenő technológiák folyamatosan frissülő ismereteit. Mivel a kurzusban részt vevő hallgatók más-más háttérrel rendelkeznek, ezért a bemeneti követelmények a felvett konkrét tárgynak megfelelően lettek külön-külön megfogalmazva és a hallgatók hátterük, képességeik és érdeklődésük szerint vehetnek részt interdiszciplináris projektmunkában, melynek során a fejlesztési tevékenység elméleti és gyakorlati ismereteit sajátítják el, végigjárva a fejlesztés valamennyi fázisát a kreatív ötlettől a tervezésen át a megvalósításig, a prototípus implementálásáig, teszteléséig és a dokumentáció elkészítéséig.



Link küldés
.
Cikk nyomtatás